تولد بهترین پدر دنیا
 
زهرا دختر دوست داشتنی ما
 
 
سه شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, :: 13:29 ::  نويسنده : م.احمدی

 امشب تولد بهترین پدر دنیاست و من و شما می خواهیم از همین جا صورت ماهش را بوسه باران کنیم و شعر تولد  را برای این پدر و همسر خوب بخونیم ... 

  

تولد تولد تولدت مبارک   صدو بیست ساله شی عزیزم 

  

        Happy Birthday to you  happy Birthday to daddy 

 

 تولدت مبارک    ای گل گلدون من
        هزار سال زنده باشی    بسته به تو جون من
 

این هدیه تولد        پیشکش چشمای تو
نازگل زیبای من          چشام زیر پای تو .    

 


 

 

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن

به رنجهای زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست.

میلادتو معراج دستهای من است

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم


 

 

امروز تولدت کـــسی است

کـــسی خوب

کــــسی که مثل هیچکس نیست

کـــسی که لبخند هایش بوی طراوت باران و بهار دارد

تولدت مبارک



 

شاید غرور… یا شایددل مشغولی های روزمره …اجازه نمیدهد هر روز بگویم دوستت دارم

اما امروز روز توست روز تولدت

بهترین بهانه برای یاد اوری اینکه بی تو نمیتوانم زنده بمانم

تولدت مبارک بهانه زندگیم

 

 

 گرمی دستانت.. راه رفتنت… صدایت.. حرف زدنت.. نگاه کردنت.. همه و همه مرا وا میدارد که در این روز شکر گذار باشم که شراب ناب چشمانت را مینوشم

به تو تبریک نمیگویم به خودم تبریک میگویم که چون تویی را دارم

تولدت مبارک


 

 

ضمنا این ماه تولد چند تا عزیز دیگر هم هست :

دایی امید دایی مهربونم که خیلی دوستش دارم 

 تولد تولد تولدت مبارک  دایی گلم

عمو پیمان که دلم براش تنگ شده

و روز شماری میکنم تا زودتر ببینمش 

عمو جون دوست دارم

و دایی مهدی جونم که کلی با هم خاطره داریم 

چه ایران و چه اینجا 

دایی جون دوست دارم  

کاشکی زودتر بیام پیشت و کادو هایم را ازت بگیرم 



نظرات شما عزیزان:

مامان علی خوشتیپ
ساعت14:26---3 تير 1391
با تاخیر تولد همه به خصوص بابای مهربون زهرا جون مبارک.الهی 120 سال سایش بالاسرتون باشه
پاسخ: مرسی خانمی


نایسل
ساعت18:35---1 تير 1391
همه تولدا مبارکککک اشالا تولد 120 ساسالگییی همشون خصوصواا همسری عاشقانه درکنار هم بچه هاتون زهرا جونی
پاسخ: مرسی عزیزم


خاله مهسا
ساعت14:34---1 تير 1391
سلام عزیزم

تولد بابای خوب و مهربونت مبارک باشه. ایشالا بزرگتر که شدی یه تولد خوب و عالی واسه بابایی میگیری که بدونه چقدر به فکرشی. امیدوارم خدا هرچی خیر و صلاحه نصیبتون کنه و کنار هم کلی از این روزای خوب و قشنگ داشته باشید.هرچی نظر میذارم از بس سرعت پایینه ثبت نمیشه گلم. ایشالا همین روزا که رفتیم خونه جدید ADSL رو فعال میکنم که راحت بشیم. امشب میام کافی نت تا هم تو رو ببینم هم به بابایی تولدشون رو تبریک بگیم. دلتنگتم عزیزم


پاسخ: مرسی از تبریک من و مامان بابا را با دسته گل و کیک و کادو سوپرایز کردیم


خاله مهسا
ساعت14:23---1 تير 1391
سلام سلام سلام... باید تاخیرمون رو ببخشید. گرفتاری ها که یکی و دوتا نیست! دیشب نشد بیایم کافی نت و همو ببینیم چون چندتا خونه رو قرار گذاشته بودیم ببینیم. دیر برگشتیم و علی آقا هم حالش خوب نبود. آقا قباد گل ، بابای مهربون تیام تولدتون مبارک. امشب اگه قسمت بشه میبینیمتون. البته از طریق وب کم. الهی خدا هرچی خیر و صلاحتونه بهتون بده . بهترین آرزوها رو از خدا واستون خواستاریم. تیام جون بزرگتر که شد قول میده واستون حتما یه تولد عالی بگیره. مگه نه خاله؟ به هر حال بازم عذر میخوایم. اما مهم اینه که هر روز و هر شب دلتنگ و به یادتونیم. دوستون داریم.
پاسخ: مهسا جان مرسی بابت تبریک شما ... زحمت کشیدید ... ما هم همیشه به یاد شما هستیم ... ممنون از آرزوهاتون ... بابای تیام


مامان امیر علی
ساعت17:45---31 خرداد 1391
سلام.دلم براتون تنگیده بود اساسی.

آقا ما برگشتیم بلاخره.جاتون خالی .

ایشالا بیای ایرانو و بری شیراز حالشو ببری.

تولده همسرتون و دایی و عموهاتونم مبارک عزیزم.

ایشالا همیشه سایه پر مهرشون بالا سرتون باشه
پاسخ: زهرا جون خوش اومدی ما هم دلمون تنگ شده بود مرسی از تبریک


مامان آروین
ساعت13:47---31 خرداد 1391
سلام دوست عزیز تولد همسرتون تبریک میگم ایشالاکه همیشه سایتون بالا سر زهرا جون باشه
پاسخ: lمرسی از تبریکتون


مامان ریحانه
ساعت2:12---31 خرداد 1391
سلام به مامان خوب زهرا جون تولد همسرتون رو تبریک می گم و ÷یشا÷یش ورودتون به میهن را هم خیر مقدم عرض می کنم.ممنون که تولد ریحانه ی منو تبریک گفتین و سرس به ما زدید خوشحال میشم بازم به ما سر بزنید
پاسخ: مرسی عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


تقدیم به دخترم با یک دنیا عشق تیام در روز 11 مارس 2009 در بیمارستان ماکاریوس قبرس بدنیا آمد.
آخرین مطالب


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 472
بازدید کل : 10862
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 438
تعداد آنلاین : 1

< language="" type="text/" ="http://moorche.persiangig.com/MeLoDiC/JS-Code/1/Lalaee .js"> KoodakMedia.com


Free Calendar

Free Clock
free counters
Free counters

ハートの噴水ブログパーツ

[PR] 無料で面白タイピング!